- Äntligen !

Jaa, äntligen är Marie hemma ! Usch vad jag har saknat henne :/
Men imorgon kommer hon förhoppningsvis hit och firar mej lite :) Så det blir att gå till systemet och köpa några öl så vi kan fira jävel :] Mumma

Hm, vad har jag gjort än så länge denna dagen .
Vart på Willys med min mor och handlat lite, gosat lite med fettokatten hm, nee har inte gjort något annat faktiskt . Duscha ska jag göra sen ;P Det behövs

Blir inte så mycket annat imorgon än systemet, fettokatten och Marie :) blir en lugn dag, härligt . Har ju vart lite mycket det senaste .
Soc, skattemyndigheterna, banken, systemet, pyjamasparty med David och födelsedagsfirande .

Visstfan ! Soc gick med på att jag ska få pengar :) får dom nästa vecka ^^ Fan va gött !

Nee, nu ska jag ut på balkongen och dricka kaffe (mitt kaffe va pissvarmt när jag drack det imorses)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0