- BastiBus :]

Va nyss ute med min extremt morgontrötta hund . Men när han väl kom ut och fick lite friskluft så blev han lite pigg :) rulla sej lite i gräset ;P
Träffa en hund (troligtvis en tik) som han blev mycket intresserad av ! Fast han skällde inte eller något utan bara tittade när dom gick förbi, och efter . Han gick lite baklänges :P
När vi kom in i porten så släppte jag honom så stod han vid dörren och titta på mej, då sa jag "jag kommer och tar dej !" då blir han alltid busig ! Så vi har lekt lite :) sprungit runt i lägenheten, han hade kanin i munnen, sen gosade vi . Nu sover han igen :P

Det var väl det jag har gjort denna morgonen :P Eller jag har pratat med David med, dumma jävel som ringer kl6 på morgonen :S visst att jag va vaken men vafan ! Dom åkte runt så David ville att jag skulle följa med, men jag har saker att göra idag .
Ta hand om min lille bebis så han får mat och göra sina behov, troligtvis duscha, gå till banken och sen åka till Skövde :)
Snart blir det frukost för mej och Sebastian, nej inte likadan frukost . Han får sin hundmat och jag ska försöka hitta något att äta .



Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0