- Bilder från helgens bravader ;)

Marie såg ut såhär när vi var på travet, solglasögon är ett måste när man är bakis ;)


Hemma hos Marie när vi hade ätit pizza, jaa lata som fan är vi !


Nr8 Karma sprang in 24kr till mej ;)


Asså, jag var bara tvungen ;P haha


Mata och klappa kosser gjorde vi på vägen hem till Marit :]


Dessa gjorde jag igår, en bulle och en munk som jag gjorde till halsband till syster


Apelsing och tårta :)


Detta har jag köpt idag, kaffekokare, kaffeburk, stora vinglas, plåster, krysstidning, cigg och krokar så jag kan hänga upp tavlor :) Kaffegrejerna är till bävern, så det får jag ta med mej imorgon ;)


Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder ;P jaja Marie, ska skicka bilderna, nån dag ;P

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0