- Ca plane pour moi

Just nu sitter jag och lyssnar på franspunk :] underbart enligt mej då . Älskar skiten !
Sitter på huk i datastolen, väldigt skönt faktiskt .

Igår va ju jag då i Axvall, mycket trevligt må jag säga . Jag saknar faktiskt Axvall otroligt nog .
Jävla fittor som har förstört mitt hus ! Usch
Men jag hade mycket trevligt med Marie :) och nu kan jag åka dit när som helst ! Mohahaha hon kommer bli av med mej ;)

När jag kom hem så kom lilla grannen och fråga om vi ville ha vin, vem tackar nej ? Inte jag iallafall :)
Satt där ute till 22, även fast det börja regna ;) Redigt nice må jag säga, lekte med Wilda med ! Skönaste ungen
Somna redigt gött efter det !

Kommer blider från gårdagen annars slår Marie mej :(

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0