- Det är inte coolt att äta

Bävern va hemma hos mej denna natt, eller asså igår med . Hoppas att han följer med till travet imorgon, annars får jag umgås med Marie själv, fast det är lugnt för mej :)
Har väl inte gjort så jätte mycket idag, blev en liten promenad förut, kallt som fan . Va på systemet imorses, det blev 10 öl och 2 smirnoff ice ^^ nu har jag lite att dricka idag iallafall, och imorgon ;)
Annars har det vart rätt lugnt, lite barnvakt förut men det fick min syster ta hand om faktiskt .
Snart får det bli en välbehövd dusch, känner mej inte så jätte nice idag faktiskt .

Som sagt, det blir travet imorgon, troligtvis på söndag med då . Men annars är det nog rätt dött i mitt såkallade liv . Woho . . .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0