- Dubbelt upp !

Just nu är jag så trött så jag ser dubbelt, sov inget inatt . Låg och glodde rakt upp i taket och funderade lite .
Men jag väckte allt bäver kl5 och sa att vi skulle gå upp ;P Åt frulle, drack kaffe (bara jag) och löste korsord . Sen blev det rederiet som alltid ! Nej, vi har inte vart gifta i 50+år .
Kollade på Flinta med :) den otecknade verisonen ^^ Men jag orkade inte kolla klart, så jag försökte sova lite, men det gick inge bra . Men lite senare sov jag väl 2timmar kanske .
Blir att sova tidigt idag, tänker inte gå upp imorgon faktiskt . Nopp, nej, aldrig, njet, no . Sängen blir det imorgon :)

Har ingen aning om vad som händer i helgen . Hör av er om ni vill hitta på något . '

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0