- HA ! Och folk säger att jag är konstig

Börjar allt komma ihåg lite från igår kväll :) dock inte så mycket ;P
Men det jag kommer ihåg var väldigt trevligt faktiskt . Dock kommer jag inte ihåg hur många filmer vi såg XD

Har inte gjort så mycket idag, Soc, Missan och vilat lite . Inte så jätte kul men jag orka inte göra så mycket .
Druckit öl har jag gjort med, fick ju öl av kusinvitamin Sofia :) skit kul, det va olika öl :] ojoj vad jag älskar öl !
Blir väl systemet på fredag antar jag, lite pengar har jag ju iallafall . Och sen när drack inte jag på helgerna ? Precis ;P

Imorgon kan jag sova ut :) kan dra till fettokatten sen när jag har vaknat ^^ Redigt gött !
Får väl se vad som händer mer imorgon, tror inte att det blir så jätte mycket mer . Film funderar jag faktiskt på om det är dåligt väder .
Dock skulle mor och far städa hos faster imorgon så jag får nog glo på film hemma isåfall . Inte så jätte kul att kolla film själv men det fixar sej .
Kanske blir bättre att kolla på den nya filmen med Dolph Lundgren själv, jag dreglar så när jag kollar på honom . Så sjukt het gubben är !

Men nu skiter vi i detta, ring om ni vill något . Eller ring bara på dörren .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0