- Här är det soligt varmt och skönt !

Just nu sitter jag här med en kopp kaffe i min ensamhet . Har inget att göra så funderar på att gå inte och sätta mej och glo film, dock har dom fan inga filmer här så får kolla på datan .
Saknar Marie, hon är mitt skäckfilms sällskap ! Men hon är inte hemma så jag får kolla själv, vilket inte är så jätte roligt :/

Ikväll är det dags för en dusch, var ett tag sen nu ;P jaa, jag är äcklig . Men vafan, så fort man går ut på morgonen så blir man ju svettig, och jag sitter ute hela dagarna !
Vet inte vad jag ska göra mer denna dagen . Vänta på att mor och far kommer hit så jag kan åka hem och göra nåt ;P
Funderar på att göra partyhattar tills imorgon XD skulle va rätt kul faktiskt, ballonger ska det ta mej fan va iallafall ! Älskar ballonger :]

Fan, när jag gick hit förut så gick jag vid Scan (som alltid) sjukt mycket fåglar ! Och jag är livrädd för fåglar :( usch, va svin rädd .
DET ÄR INTE NATURLIGT ATT FLYGA VAFAN !

Nu ska jag gå in och glo på film .

Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Nicolaslive

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-08-04 @ 11:02:50
URL: http://nicolaslive.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0