- I'm a goofy goober !

Försökte sova lite nyss, men neeej ! Blev väckt av att det satt människor här, Lill-britt och Bengt-åke .
Jag är så sjukt jävla trött, mår lite illa med :P kan bero på att jag inte har ätit så mycket idag men när det är varmt så blir inte jag hungrig :/

Idag har jag seriöst inte gjort ett piss, det har vart dator och tv . Så meningslös dag :P
Vart lite övertrött så jag har töntat mej lite, sjöng lite förut och sprang runt halvnaken . Men det är ju alltid lite trevligt sådär på "morgonen"
Har bestämt att jag ska till systemet imorgon med, det bestämde jag idag . Jaa, lite har jag allt tänkt . Eller nee, jag har tänkt alldeles för mycket ! Usch, jobbiga tankar .

Det blir väl bara systemet imorgon, och sen dricka upp dom ölen ;P
Fast jag har typ 2 flaskor vid och cider :) så jag klarar mej ju en stund iallafall, eller cidern är slut ikvälle kan jag ju berätta då !

Ska tatuera in svampbob :] maha jag är cool

 

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0