- Ingen morgonmänniska

Blev brutalt väckt kl halv6 av min mor . Tog mitt kaffe och satte mej på balkongen som alltid när jag är hemma då . Glott på tv och suttit vid datan, eller va ute med mitt monster för typ 5minuter sen, första promenaden för idag !
Just nu dricker jag mer kaffe och lyssnar på The prince of darkness (Ozzy för dom som inte vet något) dock inte så högt som jag vill, grannar är en pain .
Ska la sitta här och glo tills kl blir ca 8, då ska monstret ha mat . Jag ska mina älskade piller och sen få i mej mat, fan va jag hatar att gå upp tidigt .
Går och lägger mej en stund vid 10 sen, då får fan ungen i rummet intill gå upp . Jag behöver fan sömn, utan hjälp av piller eller alkohol . Får nog ta och lära mej att sluta sova med nallar snart, jävla gay jag är .

Pfft, när jag kom hem igår blev Sebastian svin glad . Men sen när han lukta på mej och kände att jag lukta bäver blev han sur på mej, dumma hund .
Men han blir glad sen när han fått lite mat . Sket bra vafan .

Halv3 blir det soc sen blir det systemet, behöver alkohol känner jag . Vart nykter alldeles för länge, usch .
Vet inte vad jag ska göra mer idag, eller dricka öl ska jag göra men inte mer . Blir väl film, fast jag laddar ner 3kronor så det kan jag fan glo på !

Nee, ta er själva i röven och njut .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0