- Ingen rubrik idag (?)

Kom inte på något rubrik . . .

Va hos Missan idag med :) hon blev jätte glad när jag kom ^^ Följde efter mej hela tiden ;P 
Dock så somnade hon när jag satt ute i solen, då hade jag ingen att prata med, vilket var mycket tråkigt .  
Det är så mysigt med katt ! Är inte hus/katt ägare så länge till så jag kommer sakna trädgård och Missan, inge kul alls !
Ska dit imorgon med vid 12, fixa lite kaffe och gå ut och sätta mej :) Hoppas att solen är framme imorgon
Om någon vill hålla mej lite sällskap får dom gärna höra av sej !

På lördag blir det då lite kalas, töntigt värre jag vet . Men vem vill inte få gratis saker från folk ?
Kommer bara lite släkt, mammas 2 kusiner med deras familjer och så kanske min kusin kommer en sväng :) Blir nog rätt soft .
Blir lite grillning, tårta och öl (?) får väl se hur det blir !

Pratade om min födelsedag . . .
Sabina: Då kanske man inte får se dej sen asså
Berit: Vadå ?
Sabina: Jaa, antingen dör du eller så får du alkoholförgiftning
Berit: Haha ! Joo, troligtvis . Ingen håller ju koll på mej
Sabina: Jag har allt koll på dej !

En sovande fettoMissan ;P


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0