- Jaa, illa ^^

Vakna för en halvtimme sen typ, fick sova från 10-halv12 :P det va en sömnlösnatt men det va mitt egna val för jag är snäll ! Men jävlar va jobbigt det va att tvinga sej själv att va vaken, fyfan .
Men inatt ska jag allt sova, hoppas på att det är kallt där nere bara .

Idag ska jag väl inte göra något speciellt alls . Sitta och se allmänt dum ut som vanligt .
Får väl försöka hitta på något kreativt ! Hade det inte vart så sjukt varmt så skulle jag allt cykla ut till min vän Marie och begärt kaffe :]

Resten av veckan då, hmm . Ingen aning . Har lust att åka någonstanns och bränna pengar på kläder ;P Helst Gbg isåfall faktiskt . Ska fråga mor om vi kan dra ner till Gbg när hon är ledig :)
Kanske blir en tripp till systemet :P alla behöver vi våran dos av alkohol per vecka, min dos är alldeles för mycket .

Nee, nu blir det en ciggis !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0