- Jag bestämmer :]

För nån timme sen kom jag hem från Skövde, nej det va inge roligt att komma hem . Skövde är bättre
Har väl inte gjort nåt speciellt när jag va i Skövde utan det blev ett antal filmer bara och mycket cigg :P Dock tog mina cigg slut på "morgonen" så bäverjäveln köpte till mej :)
Gick upp vid halv1, sov faktiskt hela natten :) inte ofta jag gör det när jag sover hos andra .
Ska väl inte göra något speciellt idag, sova tidigt för jag ska upp vid halv6 imorgon :/ blir en mycket lugn dag . Blir en tripp till soc med för att lämna in kvitton . Kulkul .
Annars blir det nog inget speciellt imorgon heller . Vet inte vilken av dagarna min vän Marie kommer hit, vi ska va sofistikarede och dricka vin ;P men det blir troligtvis en tripp till systemet imorgon efter soc

Nee, nu ska jag dricka mitt kaffe (har inte druckit kaffe än för endel människor har ju inte kaffekokare)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0