- Jävla alkis !

Jag har inte vart nykter 1 dag sen jag fyllde år . Är faktiskt inte riktigt nykter nu heller .
Detta är min fylle födelsedagsvecka

Tisdag: Börja dricka runt 13 slutade runt 23 (Skulle till soc dagen efter så kunde inte dricka allt för mycket)
Onsdag: Det blev mer på kvällen den dagen, men nyktert va det inte !
Torsdag: Smuggla med öl till faster och sen bad jag mor komma med mer, åkte till skövde och fick mej en gratis fylla . Svin full .
Fredag: Börja dricka vid 20, sluta dricka vid 2 kanske ? Var på Mangos med Marie :) Blev svin packad men oj va roligt jag hade ! Kom hem runt 3 . Är fortfarande inte riktigt nykter .

Hm, alkohol idag då tänker ni ! Men visst i helvete blir det alkohol ! Ska till min faster ikväll och där bjuds det på vin . Men får nog ta det lite lugnt (NOT)

BäverFace

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0