- Man tackar :)

Vill tacka alla som kom ihåg mej igår :) hade en mycket trevlig dag och kväll ^^

Kom precis hem från David, orka inte gå hem igår så jag söv där . Hans soffa är skönare än min säng :P
Men jag hade väldigt trevligt där igår faktiskt .
Idag ska jag iväg till Soc, yaaay kul . . . Finns roligare saker att göra kan jag ju berätta då . Sen ska jag vidare till Missan skulle jag tro .
Har ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt . Sitter väl där borta en stund och sen drar jag hem till familjen Mongo .

Det blev faktiskt inga bilder från gårdagen, eller Simon tog bilder . Jävla Simon . . .
Men jag kommer nog inte glömma den dagen iallafall, det va en bra dag :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0