- Mer alkohol till folket !

Jaa, troligtvis kommer jag få alkoholproblem ;P idag köpte jag 10 öl även fast jag har 2 flaskor vin i kylen .
Men va ska jag säga ? Jag älskar alkohol och på sommarn är det nästan lag på att man ska dricka så mycket öl som möjligt, i min lagbok iallafall (vilket bara gäller mej)

Om några timmar kommer min kära vän Marie . Det blir alkoholdrickande och tjöt skulle jag tro, och självklart skratt ! Det blir det alltid :]
En film kan man kanske slänga på med, fast när jag tänker efter så har jag kollat extremt mycket på film det sista . Och rederiet, dock blev det väääääääldigt snuskigt ! Otroligt nog va det fan inte mitt fel, göttfan . Har 19 säsonger kvar att titta på, woho . . .
Får se när detta händer då, Rederiethelvetet .

Bäverjävel :]  

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0