- Milo & Nemo

Var i Skövde över natten då :) mysigt faktiskt . Men jag är då rätt elak så jag väckte fanskapet för jag inte kunde sova mer, men han kan inte va arg på mej ;P
Inge kaffe fick man på morgonen, illa detta . Därför ska jag till Marie imorgon för att få i mej massa kaffe ! Min koffeinhalt är alldeles för låg :/
Köpt fritidskort har jag gjort ! Nästan 600kr, det är ta mej fan sjukt dyrt . Tänkte ta en sväng till systemet imorgon med, öl i solen är aldrig fel :]

Vet inte riktigt vad som händer mer denna vecka, mer öl blir det ju iallafall ! Det kan jag lova ^^
Om jag ska va riktigt ärlig, så är jag sjukt ölsugen :/ men ikke har man några öl . Det fixar vi imorgon ;)

Nee, nu ska jag upp och röka .

Smell you later

Kommentarer
Postat av: frida bäck

fin blogg :)

vad händer idag? :)



läs & kommentera min blogg :) <3

2010-07-21 @ 10:31:05
URL: http://fridabtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0