- Pruttljud och kittlig rumpa

För en halvtimme sen åkte bäverjäveln hem :/ tycker jag inte va roligt alls ! Blääh, tråkigt värre . Får väl se om han hör av sej i veckan .
Ska ju då åka till Axvall i veckan med, ska till Marie och dricka kaffe :) ska bli riktigt trevligt faktiskt ! Hoppas att det är fint väder så vi kan sitta på altan ^^
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, systemet blir det väl som alltid ;P LOVE IT !

Nu dricker jag öl och lyssnar på Volbeat :) jag vet, Volbeat är svin töntigt att lyssna på, men jag tycker faktiskt att dom är bra . Och han som sjunger är sjukt bra ;P
Vet inte vad jag ska göra mer idag, blir nog rätt lugnt faktiskt . Just nu har jag sjukt stor lust att bli as packad och somna av ruset .
Jag vet, sjukt fel att tänka så, men jag tycker verkligen inte om att va ensam på sommarn, det va bättre förr . Va aldrig ensam, va alltid hos nån kompis eller så hade jag folk hemma .

Nee, nu ska jag fortsätta med mitt sjuka beteende !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0