- RederietSkadad

Har kollat på sjukt många avsnitt av rederiet dessa dagar, helt skadad . Drömmer om skiten ! Usch 
Men om jag ska va ärlig så är det rätt bra :P drama, komedi och mycket pussar :] helt värt att kolla .
Dock kollar ju bävern utan mej hela tiden så jag missar massor ! Dåligt .

Hade en mycket bra morgon idag, inte ofta det händer ! Skulle fått frukost på sängen, men vi gick upp så det blev inte så .
Men jag fick frukost framför tv:en :) han kom med en liten bricka med kaffe, ost&skin macka och blodapelsin juice :) riktigt gött faktiskt .
Oj va generad jag blev när han gjorde det ! Usch ! Fan då .

Har inte gjort mycket mer idag . Ätit och sovit lite :P just nu dricker jag lite öl . Blev systemet innan vi kom hem ;P mumma .
Köpte 2flaskor vin så jag och Marie kan gotta oss riktigt imorgon ;)

Min frukost ! :D


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0