- Sjukt kallt :(

Sitter och fryser ihjäl med kaffe i handen, seriöst det är svin kallt idag . Inte skönt alls :(
Om en stund ska jag hoppa in i duschen, det blir en mycket varm dusch vill jag lova !
Min mor köper cigg till mej idag bara för att jag måste duscha och sån skit, fan va tråkigt det är att duscha . Fyfan
Måste till banken idag igen, för att aktivera mitt kort . Woho, jag är stammis på banken ! Jag är cool :] Efter det så ska jag till Skövde, ovanligt eller hur ?
Vet väl inte riktigt vad som händer i Skövde idag men, får väl försöka hitta på något .

Nu ska jag ta mer och kaffe och en ciggis !

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Aritiril

God bless you

2010-12-26 @ 19:04:05
URL: http://aritiril.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0