- Tack :)

Har vart rätt nere idag, tänker alldeles för mycket . Men jag ska försöka få svar på en sak imorgon iallafall, får se hur detta går .
Men nu är det ju så att jag har världens underbaraste vän vid namn Marie :) hon gör mej alltid glad och hon får mej alltid att skratta .
Tack så mycket Marie, du gjorde min dag mycket bättre :) älskar dej ! <3

Försökte sova lite förut när far hade kommit hem, men det gick ju lika bra som alltid !
Det åska lite förut med, myspys enligt mej då ^^ så det får gärna börja åska mera ! Gött när det regnar med, det luktar så gott efter det :)
Blir en dusch ikväll, och troligtvis imorgon med :P så jag inte luktar röv när jag ska till banken och Skövde . Tror inte folket blir så glada då .



Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Baby <3

2010-07-13 @ 16:53:49
URL: http://murraan.blogg.se/
Postat av: Armanjennifer

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-08-01 @ 16:14:26
URL: http://armanjennifer.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0