- Waka waka, who want to hear a funny as joke ?

Idag har jag cyklat ut till Coop och köpt cigg och aftonbladet :) tidningen ska jag ha imorgon när jag vaknar och dricker mitt kaffe :P
Hoppas på att jag vaknar första så jag får va ensam med mitt kaffe och min tidning, det gillar jag verkligen, en tyst stund på morgonen :) helt för mej själv ^^
Det är en mycket bra start på dagen !

Men nu sitter jag och lyssnar på Mika, gillar faktiskt honom mycket . Skiter i vad alla andra tycker om detta, skit ner er !
Ska väl snart hoppa in i duschen antar jag, det känns att det behövs ! Blev jävla varmt när jag cyklade . Men lite duktig är jag allt !
Sen vänta på att bävern är klar med sina syslor där hemma, eller jag ska fixa mitt troll hår och äta med :P 
Efter allt det så blir det en tripp till Skövde, igen ;D 

Vet itne vad som händer mer i veckan, tror det blir gränna en dag :] Älskart ! 
Marie, vill du följa med då ? :) 


 

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Nclex

Excellent site.

2011-01-26 @ 08:40:06
URL: http://nclex.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0