- Welcome to hell mother fucker

Vill tacka min älskade vän Marie för en underbar fredag :) Hade mycket trevligt, extremt skönt att få prata av sej ! Annars skulle jag sprängts som en ballong ;P
Det blev vin och öl igår, nej inte fan va jag helt nykter :] det blev skratt, mycket skratt, felsägning, allvarprat, pruttar, rapningar, tripp till coop och ett antal skrattnojjor :)
Köpte faktiskt mitt första paket cigg själv igår, hel töntigt att jag inte har gjort det förut jag vet men jag har aldrig riktigt behövt .

Blev väckt av en skällande hund för fucking jehovas ringde på dörren och ingen ville öppna, men vem fan vill prata med jehovas ?
Slängde på kaffet och gick ut och röka, det vanliga . Tog kaffe när det va klart annars har jag inte gjort allt för mycket än denna dag, dåligt väder ute . Det regnar, kan inte gå ut då ;]
Får väl se om bäverjäveln vaknar idag så jag kan få lite sällskap, annars blir det bara jag och öl/vin . Sorligt men sant mina vänner !

När man börjar umgås med mej så kommer man aldrig bli den man va förr, du kommer bli dej själv ditt lilla as !

Smell you later


Kommentarer
Postat av: Saving The World

many thanks for your dedications to this world

2011-01-23 @ 00:56:29
URL: http://saving-the-world.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0