- Hosta hosta och hosta lite mera !

Hm, jaa vad har jag gjort denna dagen (igår)
Gick till min faster en sväng för att dammsuga, vilket gick rätt snabbt . Sen gav jag fettokatten mat sen satt vi där ute och pratade om världsproblem .
HA ! Innan jag gick dit så lånade jag och Sebastian mina pärons säng, låg där och halvsov lite . Då hör jag att Sebben börjar snarka :P och när han sover så ligger han och sparkar för att han drömmer . Hela sängen gunga :P
Jag somna lite med, det va skönt faktiskt . Annars gjorde jag väl inget speciellt faktiskt . Eller jag pratade lite med min vän Sabina i tele :)
Fick sms av en rädd Marie, hon flög iväg från mej :( kommer hem på onsdag . Vilket jag tycker är både bra och bajs . Vill fira min födelsedag med nån av mina bästa kompisar men visst fan är båda borta :/

Vet inte vad jag ska göra på min födelsedag, blir att dra till systemet och köpa några öl sen kanske vandra till faster om min kusin jobbar :P

Nej, jag kommer aldrig bli mogen .


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0