- Baah trött

Nu ska få se hur mongo jag är när jag går upp äckligt tidigt .
Jag har asså ett schema för mina dagar .
Fast idag blir det lite annorlunda

06.30 - 06.35 Går upp ur sängen
06.35 - 07.15 Umgås med min mor
07.15 - 08.00 Ligger i soffan, dricker kaffe och röker
08.00 - 08.01 Ger Sebastian mat
08.01 - 09.00 Försöker hitta mat till mig själv
09.00 - 09.30 Äter om jag hitta något
09.30 - 09.45 Går en sväng med Sebastian
09.45 - 10.00 Byter om
10.00 - 12.00 Letar film, plockar iordning saker jag måste ha med mig, sätter på kaffe till Bengt, springer runt som en kåt höna och letar rätt på allt, visar Bengt hur kameran funkar och gosar med Sebastian en sista gång innan jag åker .

Det sista brukar jag ju inte göra . Inte ofta jag åker iväg någonstanns :P
Igår kom jag på att det är rätt jobbigt att åka iväg och sova borta . Man har ju sina rutiner !

Kan ju hoppas på att jag inte somnar, har bara sovit 4-5 timmar .
Kunde inte somna . Jaa, jag är väl lite nervös ! Jag är en tönt :)

Om folk vill något idag eller imorgon får dom väl ringa, vet inte när jag kommer hem imorgon .
Eller om dom bara är allmänt nyfikna, vet allt att det finns några här . *Host* Marie *Host*

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0