- Bajs på Skara !

Jag har då spenderat ett dygn i Skövde hos gubben .
Det blev film, öl, mat och slapp :P Gjorde inte mycket alls faktiskt .
Fast han fick kolla slutet på Marley and me själv :P jag gick och la mej för att jag är så blödig ! :P
Nemen jag hade kul :) skönt att komma hemifrån lite . Sjukt tråkigt att åka hem :(
Men jag får väl åka tillbaka någon dag ! Svena gött kaffe !

Hmm, sitter här och dricker kaffe . Jaa, så fort jag kommer hem och det finns kaffe så hämtar jag det :P
Fast fick ta en tablett innan, jävla magkatarr . Självklart glömde jag att ta med det till Skövde !
Menmen, det försvinner väl snart .
Efter maten tänkte jag dammsuga lite . Vet inte riktigt varför, det behövs faktiskt inte .
Men jag har något att göra en stund ! Sen blir det en varm dusch ^^ döskönt vafan .

Imorgon händer det inget alls . Blir nog en rätt tråkig söndag :P som alltid !
Sen i veckan får jag besök av en nyfiken Marie :P haha fattar inte varför hon är så nyfiken . Så speciellt va det väl inte ?

Nee, nu ska jag slänga mej i soffan och dricka mitt kaffe . Har ju verkligen inte legat nåt i soffan XD

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

jag ska veta allt

2010-03-27 @ 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0