- BajsNödig

Här sitter jag och dricker mitt kaffe . Ont i huvet, bajsnödig, trött, grinig och självklart feber .
Har vart vaken i typ 3 timmar och jag har redan bråkat med Stina . Början på en underbar dag !
Men hon får skylla sej själv när hon är så jävla otrevlig, jävligt falsk är hon med . Massa skitsnack jämt .
Idag är en dag då jag inte orkar med denna kvinna, så låt mej va kärring .

Tänkte se om jag kunde få kaffesällskap över telefon idag . Får väl se om någon dumfan ringer, tror inte det men man kan hoppas . Tråkigt att prata med mina päron .
Lägger jag mej i soffan så somnar jag, orkar inte med sökord för mina ögon svider, orkar inte gå ut, orkar fan knappt röra mej :(
Men ändå vill jag ha någon att prata med, prata lite allmänt bara . Prat om allt och inget, är det så mycket begärt ? Nopp .

Hade inte tänkt att göra något idag faktiskt . Kanske en liten film eller något dylikt .
Blir inge Niklas idag för jag orkar inte vara vaken så länge, vill inte sova bort hela dagen heller . Men att sitta där i det rummet som är lite halft belyst är en plåga när man är trött !
Fast måste nog försöka vila lite sen, så jag orkar äta lite iallafall .

Nu ska jag fixa en liten grej

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0