- Bästa överaskingen någonsin :)

Igår kväll satt jag och mina päron och spela fia med knuff (sorligt, jag vet)
Så ringer telen, Sabina som alltid . Ingen annan som ringer mej .
Samtalet:
Sabina - Heej Berit, va gör du ?
Berit - Sitter och spelar fia med knuff med mina föreldrar, sj ?
Sabina - Nee jag står här utanför en balkong, men ingen verkar vara hemma
Berit - Jaså ?
Sabina - Jaa, en balkong på Valhall .
Berit - ÄR DU HEMMA !?
Springer ut mot porten och ger henne årets bästa kram :) Fy helvete va glad jag blev !
Alla andra förutom jag viste om att hon skulle komma ! Så elakt :P
Dock kommer hunden och nästan putter undan mej för att få hälsa på Sabina, han är en egoist :P
Umgicks med henne heeela kvällen ^^ kaffe, öl, kortspel och massa prat :) mycket trevligt må jag säga !
Bestämde också att vi ska åka en sväng till Skövde och fixa nya kläder till mej :) en tripp till Systemet blir det med ^^
Bästa helgen i år, tror inget kan slå detta ^^

Idag blir det Skövde, duscha, äta, klä på sej och en tripp till Varnhem :)
Blir nog en bra dag skulle jag tro ^^ Men man ska inte ta ut något i förskott !
Ikväll ska jag faktiskt dricka vin, vart jätte sugen på vin ! Det är ju så gött ^^

Nee, måste få i mej lite frulle, inte bara kaffe !

En ung Sabina och en ung sliten Berit <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0