- Can't wait :)

Tänkt på att man längtar efter endel saker som är nästan onödiga ?
Men man har något trevligt att tänka på :)

Idag har jag haft besök av min vän Marie :) Kaffe, tjöt, balkongsol och film ^^
Va mycket trevligt att träffa henne igen, fast det är alltid trevligt att få träffa henne :D
Har inte gjort så mycket mer idag, ätit lite, invigt mitt nya kollegieblock och sovit lite . 
Kollat på nya Simpsons avsnitt :D nice som fan ! 
Tänker sitta här en stund till, är rätt trött så jag tänker snart lägga mej under mina täcken !  

Dock va det ingen bra dag, mycket att tänka på . Mest om min vikt, att ha ont i magen och känna hur magsyran fräter sönder min magsäck börjar bli en vardagsgrej :/
Får knappt i mej någon mat längre, när jag ser mat vill jag spy . Hade jag kunnat spy självmant skulle jag gjort det, hatar att ha mat i magen . Förbannat obehagligt !
Skriver ner dessa känslor i kollegieblocket, behöver få ut orden ibland .


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0