- Där ser man Olle !

Har väl sovit rätt okej inatt :) tog en jävla tid innan jag somna bara . Men det va luuuugnt !
Öhm, idag idag idag ?
Vi ska åka iväg och kolla vart huset ligger, ska väl äta lite med öhm sen då ? Ingen aning .
Ska nog rita lite kanske . Får väl se, sjukt sugen på att tatuera mej igen !
Men jag vill ha "Ingenting är omöjligt" på latin under nyckelbenet :) kanske skulle nåla in lite bläck där ?

Imorgon är det torsdag ! Sedär, dagarna går fort nu förtiden .
Känns som om jag ska göra något imorgon, men det tror jag väl knappast !
Vet bara att Stina ska till sjukan med farmor, annars händer nog inget . Hmm, baaaajs

Berit Silfver - Det är inte min personlighet du hatar, du hatar mig för att jag vågar vara mig själv !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0