- Det är ingen vanlig dag !

Nej, för det är Sabinas födelsedag ! HURRA HURRA HURRA !
Skicka sms till henne inatt och skrev på Facebook :) Ringde förut med .
Usch vad jag saknar henne ! Blir galen :(
Men det var trevligt att prata med henne en stund iallafall ^^ <3

Annars har jag inte gjort så mycket idag, vart rätt lugnt .
Försökt sova, ätit, kollat tv, pillat med sökord och planerat en tripp till Skövde på måndag :) Lust att följa med Marie !?
Blir nog en "skräckfilm" senare med Bengt och Stina :P Saw 6 kanske det va ? Vet inte hur många det finns längre ! Men jag har inte sett denna iallafall .
Ska äta kaka om en stund tänkte jag, fick en kaka som "efterrätt" . Jag gillar kakor :]
Ingen aning om vad som händer imorgon . Får väl se vad dagen ger mej . Kanske en lite promenad ? Dock har jag feber :/ vilket suger våt tjur balle .

Dumma posten har fuckat upp det med utlämningsdatagrejen ! Så vet inte riktigt när jag kan hämta mina nya skor :(
Senast måndag sa dom till mamma idag, men igår sa dom senast idag efter kl10 . Så vad ska man säga ?
VILL HA MINA ED HARDY SKOR !

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

kan jag göra :)

2010-03-06 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0