- Det va la fan !

Hatar att va ensam hemma med min syster . Följer efter mig hela tiden .
Är jag ute och rökar så kommer hon, så fort jag ska gå ner så frågar hon va jag ska göra, om jag pratar i tele så sitter hon där och lyssnar . Seriöst, skaffa dig ett eget liv !
Prata nyss i tele, och visst i helvete kom hon ut på balkongen . Har ju ingen större lust att skälla på henne när jag pratar i tele, pinsamt fan .
Och när jag försökte förklara för henne att jag inte ville ha någon efter mig hela tiden så blev hon kaxig och jävlig . Hon förstår inte att hela världen snurrar runt henne .
Blir så jävla galen här i lådan .

Hmm, tror inte det kommer bli nån mer tripp till Skövde . Verka inte så iallafall, men får väl se !

Idag har jag inte gjort allt för mycket . Det blev 2 korta samtal i tele, ingen som ville prata med mig idag .
Va ute på Coop förut med My och hennes syster :) träffa dom på vägen . Sen följde jag med dom hem och måla påsk teckningar ! Maha, det har inte jag gjort på minst 10 år .
Annars har det inte hänt något idag, räkna jag inte med heller . Finns inte en jävel som vill umgås med mig längre .
Jag är gnällig, tråkig och allmänt störande . Lyckat . . .

Vet inte vad som händer imorgon heller . Blir väl samma sak som idag utan påskteckningar och sällskap .
Sova hela dagen kanske ? Hmm, skulle va nice som fan !

Nee, skit ner er och lev vidare .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0