- Det var la fan !

Vakna vid 11, mamma hade försökt att väcka mej men det gick ju tydligen inge bra .
Min kropp är helt lam, jag är så äckligt trött . Blir galen på't ! Inge kul att gå runt och se ut som en sengångare !
Blek, mörk under ögonen, röda ögon och helt ihop sjunken . Ser redan ut som en gammal tant !

Vet inte vad jag ska göra idag, skulle dra till Coop och kolla efter tapet, ska tapetsera mina gaderobsdörrar .
Men man ser inte ut, massa massa snö . Jag hatar snö . Man halkar och slår sej !
Igår börja jag med scrapbooking igen då, det är så att jag har en svart fotobok . Fick den av Sabina julen 2007 . Men den ser så tråkig ut på framsidan, så jag tänker försöka göra den lite roligare . Det får jag fortsätta på idag .
Självklart skar jag mej på skalpellen igen ! Nästan på samma ställe . Gjorde inte ont men jäääävlar va det börja blöda, sexigt värre !

Veckan, bio på onsdag . Annars vet jag faktiskt inte . Behöver åka och skaffa kläder men vem fan vill åka i detta vädret !? Inte jag iallafall .
Får försöka få hit lite kaffesällskap :) jag gillar sällskap ^^

Nu tänker jag sätta mej i soffan och kolla på sjunde himlen !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0