- Far och dotter Silfver ute och slirar !

Igår va jag hos Sabina och drack lite vin :)
Träffade Sabina, Agnes, Linnea, Anna, Julius, Daniel, Marie och Simon :)
Men sen så drog alla förutom jag och Daniel till Skara för att dra ut på bowlingen :/ tråkiga människor
Så vi vandra typ 10meter till Elias :D träffade Elias, P, Jalle och Zacharias :) 
Usch va jag saknar Varnhem ! Hade alltid så roligt där ^^ Underbara människor
Kommer inte ihåg riktigt när jag drog hem :/ lite små borta va man ju, jävla vin ;P
Men min mor va tvungen att hämta mej, haha . Min far va ute och slirade igår med .
Det va sista natten med gänget igår, Scangrej .
Så går det när man blandar Bengt ! Min faster och farbror va här när jag kom hem :P Stina våga inte lämna Bengt ensam med Mia :P
Redigt roligt när nån annan får en snefylla :D

Är faktiskt inte bakis idag, så fuller va jag inte ! Bilder kommer senare :)
Fick höra mycket om hur "söt" jag va igår, och om vikt (bara posetivt) det va riktigt skönt :)
Fast jag tycker inte att jag ser så bra ut :P men hade jag följt med till Skara igår kanske jag hade fått mej lite hångel ;O
Det blir Stjärngrillen mat idag :D mumma ! Alltså bakismat :] älskar bakismat ^^

Nee, nu får jag allt hitta på något :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0