- Fika med Stina

Imorses var jag och Stina ute och fikade på Nockes ^^
Jag tog kaffe och macka och hon tog CaffeLattè . Riktigt mysigt faktiskt !
Inte ofta jag får "ensamtid" med min mor . Mia är ju alltid hemma och Bengt jobbar konstigt .
Sen efter fikat åkte vi till slöjddetaljer :] Möhö loooooove it !
Det bar hemåt till fucking Valhall . Lite kaffe, pyssel, Loka och tv . Oj, så ovanligt !
Vandra in i duschen me ! Jävligt skönt ^^ sen föna och platta skiten . Så tråkigt .

I helgen ska jag nog inte göra något speciellt . Blir rätt lugnt skulle jag tro, har fortfarande feber :/
Men kommer det upp något så skulle det va trevligt att göra något eller träffa någon :) en liten kopp kaffe kanske ? (Jag har ju Skaras godaste kaffe)

Förut när vi åt mat, det blev plockmat idag . Mackor, räkor, tomat, gurka, sallad och massa annat .
Och så börja jag med en tävling, den som gjorde den snyggaste mackan vann . JAG VANN ! Var bara jag som var dommare :] haha

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0