- Gaaaah !

Jag är så äckligt jävla trött . Hur i helvete kan jag va det när jag har spenderat hela min helg i soffan ?
Idag har jag vart snurrig, hängig, darrig och sjukt borta . Inge trevligt alls !

Jag har bara badat, plattat/fönat håret, ätit och sovit . Inge kul direkt men jag pallar inte att göra nåt .
Eller jag har försökt att få fotmassage av min mor, men det gick inte bra alls ! Det sög ju . . .
Händer väl inte så mycket mer imorgon skulle jag tro . Promenad tänkte jag, kan behövas efter massa öl, dålig mat och mycket slapp i soffan . Jag är en tjockis !
Tror jag ska gå till Axvall imorgon, men så jag kommer dit när mamma typ slutar så kan jag åka bil hem :P Orkar fan inte gå hem .

Hatar när det blir för mycket tankar i huvet, då börjar det snurra jävel .
Vet inte hur jag ska göra för att stoppa detta "tanksnurr" . Hjälp mej ?

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0