- Haha jag dör

Nee, jag sover inte än :P lite små upptagen :)

Öhm, jaa så här roligt har jag när jag pratar i telefon . Svettigt i örat !
Får väl se när jag kommer upp imorgon :P blir nog inte så sent för Stina ska till sjukan vid 11 tror jag att det var .
Då får jag och Sebastian kolla på film har jag bestämmt ^^ men inte Batman :O nee, usch han hatar Batman :P
En promenad ska vi klämma in me ! Skiter ju i att gå till Axvall så det får bli en liten promenad här i Skara . Oj så roligt det kan bli !

Hmm, helgen .
På fredag blir det en tripp till Skövde för kaffe och kram :P jaa, jag bjuder på kramar när jag dricker kaffe hos andra människor
Stannar la där tills på lördag tänkte jag, skiter i va han säger faktiskt !
Sen vet jag inte riktigt va som händer . Drar la hem nån gång på lördagen, blir väl film sen resten av dagen . Eller sova lite :P Sover svin dåligt hos andra människor
Söndagen händer det nog inget, inte va jag vet nu iallafall . Blir nog rätt dött .

Nee, nu ska jag vänta på att jag blir kissnödig och sen söööva .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0