- Halft död

Febern gör mej helt borta . Somnar lite då och då, snurrig, helt väck .
Sov lite förut, det va redigt skönt . Men är dock fortfarande dötrött . Men men, va ska man göra ?

Idag har det inte hänt allt för mycket .
Pratat lite med My, fått mina skor, vart på coop, ätit Ben&Jerry glass och ätit lite vanlig mat .
Värsta tjockis dagen, känner mej så jävla äcklig :( måste skärpa mej, inget sånt . Skulle gärna spy just nu !

Det bästa med dagen var väl mina skor :] ÄLSKAR DOM ! Svin snygga är dom ^^
Fast jag älskar skor, kläder och väskor ! Försöker hitta en ny väska, för jag får inte ha min ifred !
Dock är jag kräsen som fan när det gäller sådant, så det lär ta sin tid att hitta den "rätta" väskan ;P
Den måste vara stor, elegant/snygg men den måste ändå sticka ut . Måste ju vara stor så ölen och allt annat får plats !
Den ska va i tyg, hatar skin ! Väldigt obehagligt att ta i . Men jag ska allt hitta den perfekta ! 

 

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0