- Helt onödigt att gå upp !

Jaa, det va sjukt onödigt att vandra upp ur sängen idag .
Inge Skövde, feber, inget att göra, inge sällskap jaa, pissdag ! Det ända bra är väl att det är fint väder .
Mamma ska på anställningsintervju idag, elle hon är där nu . På Katedral tror jag det va ? Minnet är bra men kort !
Hmm, ingen aning om vad som händer idag, blir nog mycket slapp . Orkar fan inte göra något när jag har feber . Skulle dock behöva städa :/ har svårt att sitta still så det kommer säkert bli städande sen !

Imorgon blir det en tripp till Niklas, sen vet jag inte . Ska dit 13.15, typ hela dagen förstörd vafan . Ingen större ide att planera något ! Piss
Går ju upp svin tidigt varje dag, men jag orkar då fan inte göra nåt . Trött hela dagen . Behöver åka till sjukan och ta prover, se varför jag är så jäääävla trött hela tiden och kolla varför jag får feber jämt .

Kan ju alltid hoppas på lite kaffesällskap i veckan, kanske åka förbi fröken Bäck en sväng ? Länge sen jag va i Axvall, men det har sina anledningar !
Om jag ska va ärlig så saknar jag pisshålan :P det va mitt hem i 18 långa år .
Nästa vecka börjar min far sent, han är altså hemma heeeeela dagen . Hmm, galenskap på väg !

Berit Silfver - Galen, knasig, allmänt störd men förbannat underbar !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0