- Hmm, för mycket tankar . . .

Imorgon tänkte jag gå till Axvall :) kolla hur cykelvägen är .
Marie, om du är hemma imorgon har du lust att bjuda mej på kaffe då ?

Fick den ideen förut när vi åkte och kollade vart huset låg :P
Det va en jävla bete utanför Skara, 6 fucking km från Skara för att vara exakt . Fyfan .
Menmen, ska åka och kolla på fredag kanske . Får väl se och det är någe att ha :P

Idag har jag inte gjort mycket alls . Vart inne i hela dagen :P tråkigt som fan men va ska man göra ?
Skrämt skiten ur Stina, lurat skiten ur Stina och försökt sova lite :P pratat lite snabbt med Caroline med .
Nästa helg kommer det släkt, fyfan va hemskt ! Folket kommer hit för att min syster fyller år, usch så jävla tråkigt .

Nu måste jag verkligen bajsa !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0