- Host host, igen

Har fått såndära underbar hosta som smakar sjukt äckligt ! Hatar att hosta .
Men det är ju typ lite träning, får ju iallafall träningsvärk i magen ;P

Har sovit sjukt konstigt inatt, vaknat flera gånger :S
Dock satt jag uppe lite länge, så blir det när man pratar med trevliga pojkar :)
Jag är äntligen klar med min sökords tidning :) så jag skicka in det till tävlingen ^^
Så nu sitter jag här och dricker kaffe :) mycket gott må jag säga ! Men jag mår piss :/
Ont i huvet, hosta, snorig, trött som ett svin och jag orkar knappt röra mej .
Hmm, tror detta beror på att jag behöver komma bort lite ;P nee, men det skulle vara rätt skönt att åka på lite "semester" .
Vakna och va kissnödig idag . Va nog inte riktigt vaken, för jag tänkte såhär: Fan, nu måste jag gå upp och kissa ut en munk !
Haha korkat !

Ny vecka imorgon då, rätt gött :) inte för att jag ska göra något speciellt men ändå :P
Får nog lite besök av Caroline på fredag ^^ usch så länge sen jag träffa den människan !
Skulle nog hitta på något med min underbara vän Marie imorgon ^^ Så jävla nice att träffa henne, hon är så knasig jämt :)
Hoppas på en tripp till Skövde i veckan ! Behöver kläder som sitter bra :/ skulle dock hellre åka till Gbg och shoppa lite, en heldag shopping i Gbg är aldrig fel ;]

Nee, nu ska jag gå till min mor och tigga till mej en Ben&Jerry glass ;)
Jag är sjuk så jag får äta sånt ! Tycka-synd-om-mej-själv-mat ;P



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0