- I dont belong here !

Det är dags att flytta vidare . Bort från familjen Mongo .
Starta mitt egna lilla liv, känner att jag inte riktigt hör hemma här längre .
Alla behöver starta eget, börja sitt liv ensam . Vilket är svårt här ! Alla lägger sej i mitt liv . Låt mej va .
Nu gäller det bara min familj asså, vänner är alltid välkommna att lägga sej i ;)
Visst, jag gör vafan jag vill här med . Men skulle va nice om dom sluta lägga sej i .
Jag är myndig, jag gör vafan jag vill !

Snart är det dags att platta håret, så man ser lite normal ut och inte som ett troll :P
Jag tänker faktiskt erkänna en sak, har fått mycket bättre självförtroende så jag kan faktiskt säga till mej själv att jag är fin :) Det kunde jag inte för några veckor sen, men jag tänker inte bli ego för det !
Imorgon är det dags för shopping i Skövde ! Men jag kan nästan lova att vädret kommer va skit endast för att jag verkligen vill åka :P Jag hoppas att min kära vän Marie B. följer med :)
Vet inte riktigt vad som händer idag, får mina skor :] Kärlek till skor ! <3
Tänkte kolla lite på film faktiskt, Seven heter den . Den gick på tv igår kväll, ladda ner den för jag såg inte hela :P Kan kan inte sitta still !

Juste ! Vi ska kanske åka kolla på hus ;]

Tänkte slänga upp lite bilder :)

Bengt kollar för mycket på Halv8 hos mej ! Förreten :P

Efterrätt ! KAKA ! <3

Resultat från en onykter, hal promenad hem efter My's födelsedagsfest ;P (ingen bra bild)


Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0