- Musik och morgon kaffe ^^

Jaa, här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik och dricker mitt kaffe :)
Det är redigt gött :) så skönt att få va ensam en stund ^^
Lyssnar på Amy MacDonald :D älskar hennes röst, underbar !

Ingen aning om va som händer idag . Ska väl hjälpa till med tvätten, då har jag något att göra iallafall :P
Och nån gång ska man väl lära sej att tvätta med, ingen ide att försöka hjälpa till med maten !
Min far vill inte att jag ska flytta hemifrån så han är sjukt vrång :P pratade om att flytta hemifrån för någon dag sen, det var inte populärt kan jag säga !
Han höll på med maten och jävlar va han börja bröttla ! Stekpannan stenhårt på spisen haha det va redigt kul :P
Stackars Bengt, hans lilla flicka har vuxit upp :P snart försvinner hon ut i världen ! Men om jag bor kvar i Skara så lär jag få besök av honom :P han bara "råka" gå förbi med Sebastian XD
Lite små patetiskt men va ska man göra ?

Det blir nog en bra dag idag :) är väldigt glad utan någon speciell anledning, vilket är svin gött !
Ska nog sätta mej och göra lite påskkort :P finns inte mycket annat att göra, fast det är väldigt fint väder så det kanske blir en promenad senare ^^ det snöa faktiskt inatt ! Men det är borta från gatorna nu :P

Nee, nu ska jag vandra vidare !
 

Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en känsla av att du kommer att se mig snart...

2010-03-17 @ 12:03:59
Postat av: Berit

Svårt att se någon när man inte vet vem det e . . .

2010-03-17 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0