- Ojdå . . .

Hmm, inget speciellt har hänt idag . Soffan, sökord och liten promenad med Bastian .
Min syster och mor bråka som fan idag, för min syster inte fick som hon ville . Det är bara hon som existerar här .
Jag gick ut och röka och såg att Sebastian satt och skaka, han gillar inte när man gapar och bråkar . Så då gick jag och sa till dom: Sebastian är sönder stressad så jag går en sväng med honom !
Svin förbannad va jag, min syster är fan mongo . Fatta att det är fler folk som bor här !
Innan vi kom hem så ringde jag faktiskt och fråga om det va lugnt, och det va det otroligt nog (efter en timme)
Har mått piss idag, ont i huvet, feber, mår illa och sjukt trött . Måste åka till sjukan och ta prover :( usch

Helg snart då, om några timmar !
Vet inte vad jag ska göra . Får väl se, har några nya filmer . Blir nog dött . Bajs
Hoppas på att jag mår bättre iallafall, så jag orkar göra nåt .

Ojdå, kom nyss på att jag börjat hata mat igen .
Att känna att jag har mat i magen gör så jag känner mej äcklig . Känner mej som ett fläskberg, mår så jävla dåligt av det .
Skulle behöva gå till en typ dietist elle något sånt .
Jag behöver hjälp . . .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0