- Ojojoj

Sikken dag ! Har inte hänt nåt typ .
Vart ensam lite, målat, funderat och lite smått och gott !

Min mor och jag har försökt prata lite om mina mat"problem"
Idag fråga hon mej om jag spydde efter jag hade ätit, endast för att jag va inne i badrummet lite länge ! Hon har inte tänkt på att vi har golvvärme där ? Varmt vafan .
Blev svin förbannad ! Detta sa jag till henne då:
- Om jag gjorde det så skulle jag sagt det ! (jag är rätt öppen mot mamma)
- Jag skulle väl luktat spya !?
- Borstar inte tänderna hela tiden (kan hända att jag använder munskölj nån gång)
- Jag hatar att spy
- Kan stoppa en hel banan i halsen utan att spy .
HUR I HELVETE SKA JAG KUNNA SPY AV ATT STOPPA FINGRARNA I HALSEN OM JAG FÅR NER EN BANAN UTAN ATT SPY !?

Mycket trevlig konversation .

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Samamna

Great site, keep up the great work

2011-05-24 @ 10:24:27
URL: http://samamna.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0