- Ont i magen

Happ, ännu en gång så har jag magkatarr . Mycket obehagligt må jag säga .
Jävla stress över inget ! Berit, du måste sluta tänka på onödiga saker . . .

Idag har det vart en väldigt kall dag . Fryser så in i helvete, men det är typ 25grader här inne . Fattar inte .
Duschat, fönat håret, haft besök av vaktmästarna, legat i soffan under täcket, glott tv, pillat med sökord och ätit mat . Det är vad jag har gjort idag ! Mycket roande .
Blir inte mycket mer imorgon skulle jag tro . Funderade på om man kanske skulle ta en promenad imorgon ? Om det är soligt och så vidare .
Blir inge skövde alls i veckan, lite små tråkigt faktiskt . Börjar tröttna på att gå runt i förstora kläder .
Funderar på att beställa lite . Men man kan faktiskt dra till Skövde sen ändå ;P även fast man har beställt lite kläder .

Har bestämmt mej för att göra en skindriver istället för att pierca mej :)

Juste ! Marie, jag har en ny japansk kannibal skräck film ! Lust att kolla med mej någon dag ?

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Det kan vi göra, vet inte riktigt när för jag målar för fullt här hemma:) När jag är klar så kommer jag!

2010-03-11 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0