- Skor <3

Jag hittat ett par skor som jag måste ha ! Men Stina är så vrång jämt !
"Måste titta på dom när jag kommer hem bla bla bla"
Stina är en elak mor ibland, det gillar vi inte !


Vakna vid 12, gött fan . Har inte ätit något än, tänker inte göra det heller !
Visst, jag är hungrig . Men jag är van vid att må illa och ha ont i magen, så det är luuuuugnt . Extremt fel att göra så, men jag orkar inte bry mej !
Idag vet jag inte vad jag ska göra . Får väl se vad dagen erbjuder .

Bio igår med Marie och min mongo syster . ALICE I UNDERLANDET ! Älskar den ^^ <3
Och jag kom undan att prata vad som hände i fredags (saliv bytet) Haha jag är bäst :]
Men jag hade en riktigt trevlig kväll igår :) Älskar att träffa Marie ^^ <3
Dock hade jag en sovande stjärt när jag kom ut ! Och ingen rumpmassage fick jag :/ dåligt .

Just nu sitter jag här och dricker mitt kaffe som vanligt . Jag tycker om kaffe ^^
Kommer ju bli ett antal cigg med detta ! Mumma :]

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0