- The Point of No Return

Om jag någonsin kommer bort från Skara så kommer jag aldrig tillbaka .
Varför skulle jag flytta tillbaka till ett ställe som jag hatar ?
Dock finns min familj här, så jag måste väl hälsa på någon gång .


Idag ska jag inte göra något tror jag, blir väl soffan . Skulle behöva ringa sjukan men skippar det ! Blodprov är inte riktigt min grej, sprutor får mej att gråta .
Min mor Stina bakar tårta :) men den får man inte smaka på ! Jävla socialdemokrat ! Nå jävla möte ikväll . MEN JAG VILL HA TÅRTA !
Dricker mitt kaffe med ljuvlig musik i mina öron :) Soundtracket från Phantom of the opera ^^ LOVE IT !
Snart blir det soffan ingen, orkar fan inte ens sitta upp . Mår svin dåligt :( svider i ögonen, feber, ont i halsen och helt snurrig . Jätte trevligt .

Snart helg då, hmm händer väl inget som vanligt . Blir nog helt dött .
Så tråkigt att aldrig ha något att göra, förr söp man ju varje helg . Men nu är man gammal och tråkig .

- Mycket trevligt att du ger mej några timmar av din tid . Tror inte du vill träffa mej, du gör det bara för att va "snäll"

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0