- Tidig morgon och bio på kvällen ^^

Japp, upp tidigt imorgon med ! Fast ska upp vid 8 :P skulle ju upp vid 6 idag, men jag sov ju inget så det sket ju sej iallafall ! Vet inte när jag sov mer än 2 timmar :/
Men ska snart krypa ner i sängen, trött, fryser, ont i ryggen så det ska bli redigt gött !

Imorgon eftermiddag bär det av till Skövde ! Jag har längtat som fan !
Dock är det ju snorhalt ute (tydligen) så vi ska åka lite tidigare . Eller så va det för att Stina sluta tidigare ? Aja, jag har ingen aning !
Men va nice det ska bli ! Bort från Skara, få umgås med Marie och få se en till av Tim Burtons underbara filmer ^^ I LOVE TIM BURTON !

Annars händer det nog inte mycket mer imorgon :P när jag har kollat film brukar jag bli trött, o filmen är slut vid 21 är väl hemma vid 21:30 - 22:00 ? Något sånt .
Blir ju rätt bra, för då kan jag ta det lite lugnt, kanske äta något och sen sova :P PERFEKT !

Nee, nu ska jag upp och prata med min mamma Stina :)

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0