- Underbart ibland

Jag har inte gråtit på hur länge som helst . Men nu såg jag ett sorligt avsnitt av Scrubs . Och äntligen kom tårarna .
Så jävla underbart, även fast jag inte gillar att gråta så behövdes det verkligen . Det är precis som allt rinner ut, behöver inte tänka på skiten mer .
Hoppas på att jag kan somna sen efter detta bölande . Borde se slutet på Marley and me, då jävlar i mej kommer tårarna ! Tur att jag inte kolla i fredags, usch va pinsamt det skulle vart !


Hmm, nu blev jag sugen på en stor klubba . JÄVLA SCRUBS !

Smell you later


Kommentarer
Postat av: Bp1

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-04-27 @ 12:11:20
URL: http://bp1.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0